Wednesday 9 March 2016

Langit Cinta (2016) Full Movie (Tonton Online)

Langit Cinta (2016)


LANGIT CINTA (2016)
Tarikh Tayangan : 07 Januari 2016
Genre : Drama / Romantik
Klasifikasi : P13
Pengarah : Osman Ali
Pelakon : Nur Fazura, Keith Foo, Farid Kamil, Siti Saleha, Jalaluddin Hasan, Ogy Ahmad Daud

Trailer :


Lawati Kami / Visit Us :
Facebook : MalayMoviesDownload

Sinopsis :

Ia mengisahkan tentang percintaan antara Alif Zulkarnain dengan Khadijah. Alif adalah anak yang patuh kepada ibu bapa sejak kecil dan mewarisi perniagaan keluarga. Ketika mahu membangunkan resort di Pulau Perindu, dia jatuh cinta dengan gadis kampung bernama Khadijah. Dia juga mula mengenali erti kehidupan sebenar dan belajar memahami bahawa kesederhanaan itu indah. Biarpun hubungannya ditentang keluarga, namun Alif nekad memperisterikan Khadijah. Bermula dari situ, kehidupan Alif dirundung pelbagai dugaan dan cabaran demi cabaran harus ditempuh dalam hidup dua insan itu. Alif terpaksa meninggalkan Khadijah sementara untuk ke bandar atas suatu urusan.

Teruskan menbaca untuk menonton..



Namun setelah Alif pergi dia sudah tidak pulang2 lagi bertemu dengan Khadijah. Walaubagaimanapun Khadijah setia dan tabah menunggu kepulangan Alif. Rupa-rupanya Alif kemalangan dan dia hilang ingatan, apa yang bakal berlaku seterusnya? Adakah Alif dapat mengingat semula tentang isterinya Khadijah? Bagaimana pula dengan nasib Khadijah? Adakah Khadijah akan berputus asa menanti kepulangan Alif dan menerima lamaran orang lain?

Tonton Langit Cinta (2016) Full Movie :



credit to : pencuri movie

Galeri :

Babak langit cinta
Pelakon Langit Cinta

Keith Foo
Fazura

Farid Kamil

Siti Saleha

Tags : Langit Cinta, 2016, Malay Movie 2016, Nur Fazura, Keith Foo, Farid Kamil, Siti Saleha, Osman Ali, Drama, Romantik, Tonton Online, P13 - Penjaga 13, Full Movie, gambar artis, Tonton Filem Melayu Online, Terbaik, gadis comel, awek comel, gadis impian, awek impian,siti saleha comel seksi, fazura seksi baju dalam,

No comments:

Post a Comment

rating

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...