Sunday 10 May 2015

Juvana (2013) (Tonton Online Full Movie)


Tajuk : Juvana
Tarikh Tayangan : 24 Jan 2013
Pelakon : Zahiril Adzim ,Johan Asari
Genre : Aksi
Trailer link | http://youtu.be/dcJakBn4FS4

Juvana merupakan sebuah filem genre aksi yang ditayangkan pada 24 Januari 2013 di Malaysia. Filem ini merupakan kesinambungan siri Juvana yang pernah ditayangkan dalam televisyen, yang pernah memenangi Anugerah Drama Rantaian Terbaik ASK 2011. Filem ini turut mengekalkan barisan pelakon dari siri televisyennya, seperti Zahiril Adzim, Johan As'ari dan beberapa muka baru seperti Sharnaaz Ahmad sebagai Lan Todak.

Filem Juvana merupakan kesinambungan daripada drama siri Juvana yang memaparkan kisah Daim, Botak, Apek, Ayam, Kicap, Komeng dan Panjang setelah Wira Bakti ditutup. Daim yang telah dibebaskan cuba memulakan kehidupan baru dan menyambung persekolahannya. Namun sejarah hitam hidupnya tidak memberi laluan mudah untuk Daim membina hidup baru.

Botak, Apek, Ayam, Kicap, Komeng dan Panjang telah dipindahkan ke sebuah sekolah juvana yang lain iaitu Sekolah Indera Sakti untuk meneruskan tempoh hukuman mereka. Di sekolah baru itu Botak mula akrab dengan Apek serta yang lain. Namun, mereka menjadi sasaran Lan Todak ( Sharnaaz Ahmad) , ketua samseng sekolah itu hingga mencabar semangat setia-kawan di antara mereka.


Tonton Juvana (2013) Full Movie Online :
http://www.veoh.com/watch/v64203663DwZwW6Pe

1 comment:

  1. juvana 3 : perhitungan terakhir (2016) full movie
    https://pencurivids.blogspot.com/2021/10/juvana-3-perhitungan-terakhir-2016-full.html

    ReplyDelete

rating

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...