Friday 14 August 2015

99 Kali Rindu (2013) Full Movie (Tonton Online)

99 Kali Rindu (2013) Poster

Pengarah: Azhari Mohd Zain
Pelakon: Aeril Zafrel, Wawa Zainal, Adey Syafrien, Fizo Omar, Diana Amir, Siti Aziz
Klasifikasi: P13
Genre: Drama / Romantik
Tarikh Tayangan: 9 Mei 2013
Bahasa: Malay
Pengedar: METROWEALTH

Lawati Kami / Visit Us :
Facebook : MalayMoviesDownload

Sinopsis :

Filem drama, romantik dan Islamik ini diarah oleh Azhari Mohd Zain. Pelakon yang membintangi filem termasuklah Aeril Zafrel, Wawa Zainal, Adey Syafrien, Fizo Omar, Diana Amir dan Siti Aziz. Filem ini mengisahkan Attar yang baru kematian isterinya, Saidatul Nafisa. Selepas kehilangan isterinya, Attar turut berhijrah untuk menghilangkan kesedihan yang ditanggung.

Namun, dalam penghijrahannya dia bertemu dua wanita -Fatin Qalbie (Wawa Zainal) danZazlena (Afiera Riana). Pertemuan di antara Attar dan Zazlena berlaku ketika Attar sedang menyeberangi jalan. Ketika itu Zazlena memandu kereta dengan laju dan melanggar Attar.

Rasa bersalah Zazlena menyebabkan Attar dirawat di rumahnya sehingga sembuh. Namun, Miqdad (Adey Syafrien) yang juga abang kepada Zazlena menceritakan kepada Attar mengenai penyakit dihadapi adiknya yang sudah berputus harapan untuk hidup akibat penyakit barah. Namun setelah Zazlena mengenali Attar ia telah memberikan semangat baru kepadanya.

Fatin Qalbie, seorang DJ radio pula diserang orang yang tidak berpuas hati dengannya. Namun, Fatin Qalbie bernasib baik kerana Attar menyelamatkannya. Sejak pertemuan itu timbul bibit rindu Fatin Qalbie terhadap Attar. Akhirnya siapakah yang akan bertakhta di hati Attar atau adakah Hilma Aqila datang menuntut cintanya kembali.

Trailer 99 Kali Rindu (2013) :



Teruskan membaca untuk menonton Full Movie :

Tonton 99 Kali Rindu (2013) Full Movie :


Galeri :

Pelakon

Aeril Wawa

Wawa muslimah tudung labuh

Babak filem
Tags : Aeril Zafrel, Wawa Zainal, Adey Syafrien, Fizo Omar, Diana Amir, Siti Aziz, Azhari Mohd Zain, Drama, Romantik, 2013, Filem Melayu, Tonton Online, P13 - Penjaga 13, Full Movie, 99 Kali Rindu, Metrowealth, Islamik, Muslimah, Ustazah, Tudung Labuh, Wawa Zainal comel, Cinta Islamik, Rindu sampai Syurga, Awek Cun

5 comments:

  1. Cite ni kalau betul2 fahm.. insha allah sesuorang yg mempunyai perasaan cinta mendalam kepada seseorang .. dia akan menangis dengan penuh tangisan..

    ReplyDelete
  2. Sgt mendalam cerita ini....penuh bermakna...

    ReplyDelete
  3. terima kasih Jika anda ingin menonton filem dan rancangan TV percuma, anda boleh memasang aplikasi Moviebox. Filem terbaik akan dikemas kini secara percuma pada aplikasi MovieBox. Muat turun Moviebox di halaman rumah: https://movieboxprofession.com/

    ReplyDelete
  4. thank you. If you want to watch movies and free TV shows, you can install the Moviebox app. The best movies will be updated for free on MovieBox application. Download Moviebox at home page: https://movieboxprofession.com/

    ReplyDelete

rating

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...