Friday 21 August 2015

Datin Ghairah (2011) Full Movie (Tonton Online)

Datin Ghairah (2011) Poster
Pengarah : Sabree Fadzil
Penerbit : Zalina binti Mohd Zain
Tayangan : 8 Disember 2011
Negara :  Malaysia
Bahasa : Bahasa Melayu
Perbelanjaan : RM 1.20 juta
Genre : Komedi, Drama
Klasifikasi : U - Untuk tontonan umum

Lawati Kami / Visit Us :

Pelakon

Maria Farida - Datin Ghairieyah
Aaron Aziz - Zack / Dato' Mahfuz
Faizal Hussein - Suffian
Yank Kassim - Badri @ Bob
Joey Exist - Derus Lee
Sheera Iskandar - Emilia
Nadia Yasliza - Emelda

Sinopsis

Datin Ghairieyah Binti Mat Puas adalah isteri kepada Dato Mahfuz. Dato Mahfuz disahkan meninggal dunia setelah terlibat dalam letupan bot yang dinaikinya. Walaupun begitu mayatnya tidak ditemui. Mereka dikurniakan 2 orang puteri iaitu Emelia dan Emelda.

Semenjak Dato Mahfuz tiada, Sufian mulai rapat dengan Datin Ghairieyah. Sebenarnya Sufian ada agendanya yang tersendiri. Dia mahu mengikis harta dan wang Datin Ghairieyah. Datin Ghairieyah juga tidak pernah menganggap Sufian sebagai teman istimewanya. Padanya tiada siapa dapat mengantikan tempat Dato Mahfuz di hatinya.

Tonton Datin Ghairah (2011) Full Movie:

Galeri :

Maria farida menari

Gambar OST Datin Ghairah Wanita Seluruh Dunia

Maria Farida Datin Ghairah seksi berkemban

Ulasan

Kakiwayang.com memberikan 2/5 bintang untuk filem ini. Menurutnya, filem ini terlalu banyak perkara yang remeh yang diselitkan dalam filem ini. Penonjolan watak utama filem ini, Mari Farida, sebagai Datin Ghairieyah, dilihat berjaya, apabila berjaya membuatkan penonton tertarik dengan filem ini. Ada sesetengah babak dilihat sengaja dipanjang-panjangkan. Watak polis cawangan khas dibawa oleh Aaron Aziz dan Joey Exist dilihat baik. Lagu tema filem ini, Wanita Seluruh Dunia dendangan Projek Pistol dilihat bersesuaian dengan filem ini dan berjaya menenangkan penonton.


Tags : Sabree Fadzil, Maria Farida, Aaron Aziz, Faizal Hussein, Datin Ghairah, Cerita seks ghairah, awek seksi, artis seksi berkemban, cerita dewasa, video 3gp, video datin, Yank Kassim, filem dewasa melayu, Joey Exist, Aksi ghairah datin, mak datin, Sheera Iskandar, U - Untuk tontonan umum, Komedi, Drama, Nadia Yasliza, Datin Ghairah, 2011, Filem Melayu, Full Movie, Tonton Online

No comments:

Post a Comment

rating

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...